Ethereum Nieuws

ETH/BTC-ratio daalt tot een dieptepunt van 10 maanden nu ether blijft achterblijven bij bitcoin
Wijdverbreide crypto marktindicator signaleert een verzwakkende risicobereidheid terwijl beleggers blijven kiezen voor bitcoin boven ether.

Galaxy Digital zal het nieuwe onchain yield-initiatief van Sharplink ter waarde van $125 miljoen beheren
Het Galaxy Sharplink Onchain Yield Fund zou $100 miljoen ontvangen van Sharplink’s gestakte ETH-treasury en $25 miljoen van Galaxy.

Tom Lee's Bitmine vertraagt aankopen van ether na het dit jaar al aanschaffen van 1 miljoen tokens
Het bedrijf kocht vorige week ongeveer 26.000 ether, een sterke daling ten opzichte van het gemiddelde van de voorgaande weken van 100.000.

Ronin staat op het punt over te stappen naar Ethereum layer 2 vanaf een onafhankelijke sidechain
Het doel van de migratie is het verbeteren van de veiligheid, tokenomics en schaalbaarheid, aldus Ronin, dat in 2022 het grootste DeFi-bridge-exploit ooit registreerde.

Rechter effent de weg voor Aave om $71 miljoen aan ETH, gekoppeld aan Noord-Korea hack, te verplaatsen
Rechter Margaret Garnett stond toe dat bevroren exploit-gelden op Arbitrum werden verplaatst naar Aave, maar de juridische bevriezing volgt het vermogen terwijl de terrorisme-eisers hun claim voortzetten.

Bitmine zal de aankoop van ether vertragen naarmate het zijn accumulatie-doel nadert, zegt Tom Lee
Bij het huidige aankoopritme zei Lee dat zijn Ethereum-kasreus binnen zes weken zijn doel van 5% ether-accumulatie zou bereiken, waarna de focus zou verschuiven naar staking en aandeleninkoop.

'JaredfromSubway' bot loopt voor op Vitalik Buterin's $4 token swap met $1 miljoen aan volume
De medeoprichter van Ethereum, die maandenlang campagne heeft gevoerd tegen toxische MEV met voorstellen voor versleutelde mempools, heeft zojuist zelf een van zijn eigen swaps gezien die front-run en back-run werd door de beruchtste sandwich-bot van het netwerk.

Het einde van advertenties: Coinbase-engineer stelt dat AI-agenten het favoriete bedrijfsmodel van het internet kunnen beëindigen
Erik Reppel, die het x402-protocol heeft ontwikkeld, verklaarde dat de webeconomie sterk afhankelijk is van advertentie-inkomsten gegenereerd door mensen. AI-agenten omzeilen dat systeem volledig.

Het Protocol: AI-agenten richten hun eigen firma op
Ook: update over de Alpenglow-upgrade, Ripple over de hackdreiging vanuit Noord-Korea, Cloudflare over AI-agents en webeconomie

Tom Lee zegt dat de 'crypto lente' begon toen de grootste Ethereum schatkist $238 miljoen aan ether kocht
De meest recente ETH-aankoop van Bitmine komt op een moment dat Lee vooruitgang op het gebied van regelgeving voor digitale activa, de CLARITY Act, aanhaalt als een belangrijke katalysator voor de cryptomarkten.
